Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

HMMY στα πρόθυρα νευρικής κρίσης Vol2

Τελικά μάλλον μια κατάρα ακολουθεί και πάλι το πληντύριο. Αυτή τη στιγμή (ναι κυριακάτικα!) βρίσκομαι στη σχολή, στον αγαπημένο μου σκοτεινό και ήσυχο χώρο, που είναι μόνο για μένα και (μέχρι σήμερα) είχε και ρεύμα και ίντερνετ (σε τρελές ταχύτητες, ας είναι καλά οι οπτικές ίνες) και νερό και ψυγείο και φαγητό σε μικρή απόσταση και σκιά και δροσιά και είσοδο για φως και κανέναν ΗΜΜΥ!!! Με λίγα λόγια παράδεισος! (εντάξει μυρίζουν λίγο κάτι χημικά, αλλά έχω συνηθίσει πλέον)

(http://www.nps.gov/parkoftheweek/photo-36.htm)
παραδεισος


Αλλά η κατάρα που με ακολουθεί χτύπησε κι εδώ! Η κατάρα τουταγχαμών, το δηλητήριο του πράσινου σκορπιού, η οργή της νεφερτίτης, το παγωμένο βλέμα του μπλε ιπποπόταμου και η ζέστη του ήλιου με ακολουθούν όπου και αν πάω και επηρεάζουν κάθετι ηλεκτρονικό γύρω μου..

ο μπλε ιπποποταμος


Μπαίνω που λες σαλιαγκι μέσα και παρατηρώ ότι δεν δουλεύει ο εξαερισμός. Γκαντεμιά, λέω, θα χάλασε.. Κάθομαι και αποφασίζω να κοιτάξω γιατί ο σέρβερ είναι κλειστός. Ψάχνω καλώδια όλα φαίνονται καλα. Λέω κάηκε το UPS. Πάω να βάλω τον υπολογιστή μου στην πρίζα και το φωτάκι σβηστό. Τότε είναι που συνειδητοποιώ ότι το κακό τρίτωσε και δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

Απο εκεί και έπειτα παρατήρησα ότι ούτε ο χαρακτηριστικός ήχος του ψυγείου δεν ακούγεται.. Πάω να ανοιγοκλείσω κάποια φώτα και κάποια μηχανήματα και τίποτα. Εδώ φαντάζομαι ότι απορείς γιατί δεν το κατάλαβα από τα φώτα που δεν άναψαν όταν μπηκα.. Αμ δε! Τα φώτα ανοίγουν μια χαρά. Αυτά μάλλον παίρνουν ρεύμα από κάπου έξω από τον θάλαμο. Επόμενη κίνηση μου να ψάξω τον γενικό. Βρίσκω τη μοναδική ασφάλεια με βλέμμα στο πάτωμα και λέω ας την σηκώσω. Το κάνω και μέσα σε ένα δευτερόλεπτο ακούω ψυγείο να γουργουρίζει, υπολογιστές να ανάβουν μαζί με ένα φως που είχε μείνει αναμένο από παλιά και στο καπάκι να ξαναπέφτει η ασφάλεια...Βραχυκυκλώσαμε σαλιάγκι!!!!



Τώρα έχω ίντερνετ, δεν έχω τηλέφωνο γιατί δεν πιάνει εδώ μέσα και δεν έχω ρεύμα. Και το λαπιτόπι αντέχει μάξιμουμ 2 ώρες γιατί δεν το φόρτισα σπίτι! Δεν ξέρω με τι σκατά συνάρτηση δουλεύει ο αλγόριθμος της γκαντεμιάς μου, αλλά είναι εξοργιστικός! Υποψιάζομαι XOR στο ζεύγος ρεύμα/ίντερνετ! Με ορισμένες εξαιρέσεις!

Πληντύριο καλεί πολιτισμό! S.O.S.  ...---...



Μεταγενέστερη σημείωση: Τελικά αφού έπαιξα λίγο με τις ασφάλειες βρήκα αυτή που χαλούσε το σύστημα και απλά την άφησα κατεβασμένη...Έχω και ρεύμα επιτέλους!!!!Μπορώ να σταματίσω να τάζω στους Αιγύπτιους (και όχι μόνο) θεούς αντάλλαγμα για λίγο ηλεκτρονικό πολιτισμό!

1 σχόλιο:

  1. Με τρομάζεις ρε πλυντήριο....αλλα λατρεύω τον εμπειρικό χειρισμό σου σε ο,τι άγει ρευμα!!!
    Ασχετο:μη πατήσεις σπίτι μου!!δεν είναι ώρα για πειράματα με το ιντερνετι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή