Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Γιατί δεν έγινα κομμωτρια????

Πλυντήριο,
   Η αλήθεια είναι οτι περάσαμε ωραία τόσα χρόνια.Μπορεί να μη κάναμε μπάνιο συχνά...και στη μπλογκόσφαιρα να μας θεωρούν τυροβρωμίκουλες αλλα όσοι είναι ήμμυ καταλαβαίνουν! Εγώ οταν είδα την ανακοίνωση με μεγάλα γράμματα να αναβοσβύνει στη κεντρική σελίδα του ιδρύματος ψυχασθένειας που φοιτούμε, ήμουν έτοιμη να ανέβω πανω με look : τα ρούχα που φόραγα οταν ξεκίνησα την εργασία,μαυρους κύκλους κάτω απο τα μάτια,το μαλλί άλουστο επίσης τόσες μέρες όσες κράτησε και η εργασία και φυσικά με ένα καφέ στο ένα χέρι και ένα τσιγάρο στο άλλο και να φωνάζω:
ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ!!
ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ!!!
ΣΩΘΕΙΤΕ ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!
ΦΕΥΓΑΤΕ ΛΕΜΕ!!
Βέβαια κανείς δε θα με πίστευε,όλοι θα με θεωρούσαν τρελλή!Λυσσάξανε να μπούνε στα πολύτεχνεία. ΝΑ ΡΕ! ΠΑΡΕ 5 ΤΩΡΑ,ΟΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΕΔΩ ΧΑΜΩ!
Φαντάζομαι τα σιχάματα οι καθηγητές μας πως τους υποδέχτηκαν, ουστ απο δω σαψαλα!Αλλα βέβαια ο αναπληρωτής πρόεδρος δεν είπε σε κανέναν οτι είναι μόνος,διαζευγμένος και αλκοολικός!Ο καθηγητής με διδακτορικά και δημοσιευσεις δεν είπε ποτέ οτι παίρνει λιγότερο μισθό απο τον μεταπτυχιακό του στην Αγγλία! Δεν ανέφεραν ποτέ στους φοιτητές οτι ούτε να κλάσουν δε θα προλαβαίνουν! Για να μη σχολιάσω οτι κανείς δε τους είπε οτι όταν τελειώσουν και θα είναι μηχανικοί παναθεμα τους, θα κάνουν τις τηλεφωνήτριες της forthnet και θα ρωτάνε αν το modem σας είναι στη πρίζα!Αλλά και συ ρε πλυντήριο δειλιασες!!
Βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! Εγώ απο το 1 έτος ήθελα να γίνω κομμώτρια και συ δε με άφησες!!! Τωρα θα είχα τελειώσει και θα είχα ανοίξει και το κομμωτηριό μου....ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΨΑΛΙΔΙ!!!
ΞΟΥ ΞΟΥ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΚΑ!!!
Φύγε μακριά στα όρη στα βουνά,δαίμονα!!!Σε καταλαβα!Παιρνεις το προσωπείο της αθώας ταλαιπωρημένης Ημμυσας για να σύρεις και άλλα θύματα μαζί σου στο βούρκο της java!!Τώρα είναι αργά ομως...δε μπορώ να βγω απο δω μέσα!Αλλα θα σας πάρω όλους μαζί μου!!!
Καλές βουτιές!!!




2 σχόλια:

  1. Πραγματικά πλέον πιστεύω ότι έκαμα λάθος που δε σε άφησα να γίνεις κομμώτρια...Κοντεύει να φτάσει και το μαλλί στον κώλο και δεν έχω ούτε λεφτά, ούτε και χρόνο να το κανονίσω.

    Ο δαίμονας θέλει να φύγει μακρυά μα η σχολή δεν τον αφήνει...Και ξέρεις ότι τα σκόρδα μου αρέσουν, δεν πιάνει!!

    Μαζί σου και στην κόλαση σιχαμερό σαλιάγκι (αλλά προειδοποίησέ με να έχω βάλει αντηλιακό και μαγιώ πριν ξαμοληθούμε για βουτιες..Ξέρεις τι εύκολα καίγεται το ευαίσθητο δερματάκι μου!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή