Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Όταν ο ΗΜΜΥ δεν ξέρει τι να κάνει!

Λοιπόν σαλιάγκι σήμερα θα μιλήσω για ASCII (American Standard Code for Information Interchange). Όχι δεν τρελάθηκα και δεν μου την βίδωσε ακόμα. Αλλά κάνοντας παρέα με ΗΜΜΥ (από αυτά που δεν φεύγουν μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή γιατί πιστεύουν ότι αν το κάνουν θα πάθουν ανακοπή, δεν θα έχουμε ψωμί γιατι θα καταστραφουν ολοι οι φουρνοι και το σύμπαν θα αρχίσει να συστέλεται) βρίσκομαι αντιμέτωπη με πολλές πληροφορίες που θέλω να σου μεταδώσω..

Για τον φίλο αναγνώστη που δεν έχει ιδέα τι εστί ASCII πάρε αυτό να ξεστραβωθείς : http://www.asciitable.com/ Τι?Δεν κατάλαβες?? Σε νιώθω, αλλά ο σαδισμός που κουβαλάω μέσα μου δεν με εμπόδισε από το να σε βάλω να το δεις..

Έτσι, γιατι ήθελα να σε χώσω στο μυαλό μου με τη μία (να δεις τα πράγματα έτσι οπως τα βλέπω κι εγώ, να νιώσεις την αδισταχτη και τραγική ειρωνία, γι αυτό σου περιγράφω κάτι προσωπικό.. Ουπς, παρασύρθηκα σαλιάγκι από τη χθεσινή συναυλία:

)

Και μετά από το σύντομο μουσικό διάλειμμα συνεχίζω. Έχετε δει ποτέ εικόνες που φτιάχνονται από γράμματα και σύμβολα? Όχι? Πάρε ένα δείγμα:


Αυτό ήταν απλό ε? Το έκανες κι εσύ ε? Πάρε άλλο ένα:


Τι έγινε?Σταμάτησες να μου κουνιέσαι? Σου έχω και καλύτερα περίμενε..

Λοιπόν που λες σαλιάγκι ο πρώτος που έκατσε να κάμει κάτι τέτοιο ήταν o Ken Knowlton των bell labs το 1966. Με μια μίνι αναζήτηση είδα ότι έκανε και πολύπλοκες εικόνες αλλά ως γνωστός ΗΜΜΥ οι πιο ωραίες του δεν μπορούν να μπουν γιατί το μπλογκ θα γινόταν ακατάλληλο...

Από εκεί και έπειτα πολλοι παίξανε με τα γραμματάκια και τις εικόνες. Αλλά τελευταία τους ΗΜΜΥ τους χτύπησε νέα πετριά! Γιατί μόνο εικόνες και όχι και ταινίες? Με μια νέα αναζήτηση λοιπόν ανακάλυψα τα εξής:

Star wars:
http://www.asciimation.co.nz/

Οι απίθανοι (ναι, το κινούμενο σχέδιο!!-για να φανει καλα βαλτο στα 2px):
http://www.romanm.ch//ascii/ascii-movies/ascii-the_incredibles1.htm

Και φυσικά, μια ταινία που δεν θα έπρεπε να λείπει από τον υπολογιστή κανενός γκικ ΗΜΜΥ: The matrix!!

Φίλε, πες μου λίγο τι σκατά κουβαλάνε στο κεφάλι τους?? Φάγανε χρόνια από τη ζωή τους (φυσικά τώρα υπάρχει και λογισμικό που το κάνει αυτό) για να κάνουν τις ταινίες με συμβολάκια..

Και εκεί πάνω που αποφάσισα ότι θα παραμείνει και αυτή μια αναπάντητη και ρητορική ερώτηση (επιπεδου 'to beer or not to beer') βρήκα άλλη μια ασκοταινία που μου έδωσε απάντηση. Δυστυχώς ούτε αυτή μπορώ να την ανεβάσω γιατί μας παρακολουθουν και παιδάκια, αλλά αν θες στη στέλνω σε μέιλ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου