Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ενα ζωον με παντούφλες!

     Που λές,ρε πλυντήριο(Φίλε δε σε ξαναναφέρω οταν βάζω πλυντήριο,με το που σε έγραψα άρχισε να κάνει σα δαιμονισμένο και γω ιμάντα 50 ευρώ δε του ξαναλλαζω!)
    Αλλά που είχα μείνει ,γιατι με διέκοψες;;;που λές,λοιπόν, σήμερα θα σου εξηγησω γιατι είμαι ζώον με παντούφλες!Το ότι είμαι απλά ζώον το γνωρίζεις αλλα τι με έκανε σήμερα να φορέσω παντόφλες?

    Ήθελα η καψερή να πάω να πάρω ένα παγωτάκι απο το περίπτερο κάτω απο το σπίτι μου, έλα όμως που φόραγα τη κλασσική καλοκαιρινή σπιτική φορεσιά: ξεχειλωμένο σορτσάκι μπιτζάμας,ελεεινό φανελάκι που παίζει να είχε και κάτι καφέδες απο το μεσημέρι πάνω(το χουμε πει λέμε οτι είμαστε τυροβρωμίκουλες ,μη το κάνουμε θέμα πάλι), παντοφλίτσα χειμωνιάτικη ροζ με γατάκια και το μαλλί κλασσικά πιασμένο με στυλό, σουτιέν εννοείται οτι δε φόραγα (κάνει ζεστη λέμε εδω πέρα)!
αυτό σε ροζ φάντασου το!


καλοκαιρινές δε έχω πάρει εδώ και χρόνια 

     Παλευω με τον εαυτό μου ,λοιπόν,πολυ ωρα: Απο τη μια πλευρά το δροσερό παγωτό απο την άλλη πλευρά η βαρεμάρα να φορέσω σουτιέν παντελόνι μπλούζα! Καταραμένη κενωνία!Άτιμη! Γιατί να μην είμαι η ζάμπλουτη εφοπλίστρια που θα έστελνε τις μισές δουλάρες να της φέρουν παγωτό και τις άλλες μισές να γεμίσουν το τζακούζι με γάλα που το κανε και η Κλεοπάτρα και είδες που είχε τον Αντώνιο στο βρακί της,ο,τι ήθελε τον έκανε το τσουλάκι η Αιγύπτια!
     Αλλά πάλι ξεφυγα...Που ήθελα να καταλήξω?ΑΑΑΑ ναι,να σας πώ ποιος νίκησε στην πάλη του εαυτού μου: νίκησε το παγωτό εννοείται αλλά όχι και εντελώς αφού ξέθαψα μια ριχτή μπλούζα και γλυτώσαμε το σουτιέν!Κατεβαίνω,λοιπόν, και καθώς περπατάω νιώθω διαφορετικά...Είπα θα 'ναι γιατί έχω να περπατήσω μέρες!Πάω στο περίπτερο, ο προηγούμενος απο μένα με κοιτάζει περίεργα, λέω θα κατάλαβε οτι δε φοράω σουτιέν η πουτάνα αλλα τι μας νοιάζει σαμπως θα τον ξαναδούμε...στο δρόμο του γυρισμού το ύπουλο κωλόσκυλο της διπλανής τα είχε κάνει στο χαλάκι της εισόδου και όπως λέει και ο νόμος του merphy ,εννοείται οτι τα πάτησα! Κάνω ένα χλάτς κάτω, έτοιμη να σιχαθώ και να σιχτιρίσω τη γειτόνισσα και βλέπω οτι φοράω τις ροζ παντοφλίτσες!
     Έκανα τόσο κόπο να σκεφτώ ποια μπούζα να βάλω ,που μετά κουράστηκα και δε μπορούσα να σκεφτώ οτι έπρεπε να βάλω και παπούτσι!! Και είχα καταφερει να είμαι τόσο κυριλέ! Γαμώτο! Ήταν το τέλειο έγκλημα!

4 σχόλια:

  1. 1ον, μην επικαλείσαι τον θεό-πληντύριο επί ματάιω!!! Τα αποτελέσματα είναι πάντα καταστροφικα!

    2ον, το γάλα είναι υπερεκτιμημένο... Η Κλεοπάτρα πρεπει να σκυλοβρώμαγε όταν έβγαινε από το μπάνιο είμαι σίγουρη!!

    3ον, μην δινεις σημασία στους άσχετους..Σκέψου ότι κάνεις προπόνηση για όταν θα είσαι γριά και θα πηγαίνεις με τη ρόμπα στο σούπερ μάρκετ. Και θα ζητάς και από τους άλλους να σου διαβάσουν τις ετικέτες από τα προϊόντα...

    4ον, το παγωτό καλό??

    Πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 5ον, δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα...Τόσες σειρές βλέπω, τίποτα δεν έχεις μάθει???Τσκ τσκ τσκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρή,τι είναι αυτο το τσκ τσκ τσκ!!
    Επίσης να ξέρεις οτι τι ξέρω τι ψάχνεις!!!αλλα δε το έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιφώνημα αποδοκιμασίας είναι το "τσκ τσκ τσκ"..Θα στο κανω και απο κοντά για να το καταλάβεις! Μου έχει κολλήσει από τότε που άρχισαν τα τσικι τσικι στο σπίτι (έχουν διαφορά, μην μπερδεύεσαι!)

    Επίσης ξέρω ότι δεν το χεις. Εχω ξεκαθαρίσει ακριβώς τη διαδρομή στην οποία το έχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή