Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Φεύγει το μυαλό μου..



Τυχαία και κάπου το βρήκα ξανά και κόλλησα να το ακούω. Επανηλειμένα. Πληντύριο που ονειρεύται το μεγάλο φευγιό. Φτου, φτου, φτου, καλέ κουνήσου από τη θέση σου, κάνε και τρεις κύκλους γύρω από τον εαυτό σου νύχτα με πανσέληνο και έναν μαύρο κόκκορα (ουπς, λάθος, παραπήγε αλλού!!) τέλος πάντων και 2-3 σετ κοιλιακούς να γραμμωθείς τώρα που θα βγεις στην παραλία και θα κηνυγας γκομενάκια..

Δεν μιλάω γι αυτό το φευγιό, για το άλλο που περιλαμβάνει και ένα χαρτί λέω. Άντε πάλι, όχι αυτό μανίτσα...το πτυχίο εννοώ!!

Τέλος πάντων για αλλού ξεκίνησα, αλλού πήγα. Το βλέπω λοιπόν το βιντεάκι, κυρίως το ακούω, τελειώνει και εκεί είναι που παθαίνω την παράκρουση ο ΗΜΜΥ!!

Στα suggestions, featured video βγαινει αυτό:


Ψάχνοντας να βρω τι σκατά έχουν μέσα στο κεφάλι τους οι προγραμματιστές της youtube (θηλυκό, όπως λέμε εταιρία!!) βρίσκω αυτό:


"Featured Videos are not advertisements or paid placements, but do feature content from partners with whom we have a commercial relationship."


Δηλαδή παλικάρι σαν να λέμε, δε σε πλήρωσαν καν για να το βάλεις εκεί. Και πάει στο διάλο αποφάσισες να το βάλεις, τι αλγόριθμο χρησιμοποίησες για να επιλέξεις αυτό ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα βίντεο που θα μπορούσες να βάλλεις, ανάμεσα στον Παπάζογλου? Όχι πες μου κι εμένα να ξέρω, όταν θα παρουσιάζω την διπλωματική μου και δουλεύουν όλα όπως να ναι,  να τους πω κι εγώ ότι ακολουθώ το πρότυπο youtube..

Βέβαια για να είμαστε και λίγο δίκαιοι, κανείς δεν με ανάγκασε να πατήσω να το ακούσω αφού ήταν ξεκάθαρα άκυρο βίντεο και του φαινότανε. Και επίσης πλέον η στήλη δεν λέγεται related αλλά suggestions. Δεν με κορόιδεψε ποτες.

Μου χάλασε όμως την μουσική αρμονία μου και τώρα που τσαντίστηκα θα πάω να το μαθω στο αρμόνιο (το 'φεύγω', όχι το άλλο) για να ταράξω και την αρμονία της γειτόνισσας. Μπορεί να αποφασίσω να το συνοδέψω και με τραγούδι να τεστάρω και την υπομονή του σκύλου του άλλου γείτονα!

ΥΓ: Έχουν πιάσει οι ζέστες και όταν το πληντύριο ζεσταίνεται γίνεται γκρινιάρικο. Και πιο φρικαρισμένο απο ποτέ!
ΥΓ2: Καλό μας καλοκαίρι βρε!
ΥΓ3: αυτό το pitbull μου θύμισε αυτή τη σκηνή:



Ίσως τελικά δεν πρέπει να τους κατηγορώ και πολύ! Μάλλον ο ίδιος ασυνάρτητος αλγόριθμος τρέχει και στο δικό μου κεφάλι!

1 σχόλιο:

  1. δε θα πω πολλά για το youtube...μονάχα ενα:armin van burren!μας τα πρίξαν τοτε,μετά ακολούθησε ο στελιος ροκκος και τώρα ενας γαλανός!αυτό δε λέγεται ο,τι να ναι αλγόριθμος,λέγεται ΣΑΠΙΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή