Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Αγρύπνια

Και όχι δεν αναφέρομαι στο τραγούδι του προσφιλούς τραγουδοποιού (που δεν θυμάμαι αν σας έχω πει τι κακό είχα πάθει όταν επισκέφθηκα την Κωνσταντινούπολη που πρωί βράδυ ακουγόταν η εισαγωγή στα μικρόφωνα κι εμένα μου κολλούσε το τραγούδι για τις υπολοιπες ώρες τις ημέρας, μη σας τύχει).



 Αναφέρομαι σε εκείνες τις συνθήκες που σε φέρνουν στις 5 η ωρα να είσαι ακόμα ξύπνιος και να σκέφτεσαι τις αμαρτίες σου. Τι περνάει λοιπόν από το μυαλό ενός μισοκοιμισμένου μες στις βατραχοπιτζάμες του πλυντηρίου;

  1. Εκείνο το παιχνίδι του ας δω κι αυτό το βιντεάκι στο youtube και μετά θα κοιμηθώ
  2. ή και αυτό το επισόδειο 'Απαράδεκτους' και μετά θα κοιμηθώ
  3. ή ας διαβάσω αυτό το κεφάλαιο και  μετά θα κοιμηθώ
  4. Ας απαριθμήσουμε τις φορές που έκανες λάθος στην ζωή σου
  5. Ώπα, παραλίγο να ξεχάσουμε την ερωτική σου ζωή
  6. Κι εκείνη την ηλίθια φίλη που σε εκνευρίζει μην ξεχασεις
  7. Αυτό το καταραμένο το deep το network πώς θα το κάνεις να δουλέψει (ημμυικη αργκό, αν δεν καταλαβαίνετε θεωρείστε εαυτούς τυχερους);
  8. 'Χέστηκα!', έπρεπε να του είχες πει.
  9. Ας βάλω ένα χαλαρωτικό βιντεάκι στο youtube μπας και με πάρει ο ύπνος
  10. Αυτό το χαλαρωτικό βιντεάκι με εκνευρίζει, ας βάλω άλλο ένα επισόδειο 'Απαράδεκτους'
  11.  Να θυμηθώ να πληρώσω το νοικι. Αυριο (γιατί αν το κάνω τώρα θα ξυπνήσω και θα μου πάρει διπλάσιο χρόνο να ξανακοιμηθω)!
  12. Αφου δεν κοιμάμαι, θα μπορούσα να το είχα ήδη πληρώσει.
  13. Την πόρτα του γραφείου την κλείδωσα;
  14. Και αν μας κλέψουνε δε με νοιάζει!
  15. Ορίστε τώρα βγαίνει και ο ήλιος.
  16. Και ανάρτηση για βαμπιρια ως γνωστόν έχω ξανακάνει με τρομερή επιτυχία στις τρυφερές ηλικίες των 14.
  17. Ας αποφασίσουμε τι θα μαγειρέψουμε αύριο.
  18. Ποιόν κοροιδεύεις, αφού θα ξυπνησεις αργά και απλά θα φύγεις να πας δουλεια. Δεν παίζει να μαγειρέψεις τίποτα.
  19.  Ας σκεφτούμε την μετακόμιση που έχεις να κάνεις σε 2 μήνες!
  20. Ε, ΑΕΙ ΣΤΟ ΛΥΚΟ, ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!
--πλυντήριοΤοΔενΚλείνειΤοΜάτιΜου



15 σχόλια:

  1. Απο την πολυετη μου εμπειρια πανω στα δικτυα, για το 7 η λυση ειναι μια: Αν δεν δουλεψει σημερα, θα δουλεψει αυριο ή τελος παντων σε βαθος χρονου... και μη μας τα πρηζουν και πολυ γιατι αμα θελουμε το κανουμε να μην δουλευει και ποτε. :P

    Ααα ρε Τομ Ρομπινς "σχολη" εχεις ανοιξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα προσωπικά νιώθω ότι το να μην δουλεύει και ποτέ θα ειναι και η τελική του μορφή.
      Οσο για τον Τομ, κάποιες αγάπες δεν κρύβονται!
      --πλυντήριοΤο2ηΜεραΑγρυπνο

      Διαγραφή
  2. Εγώ όταν δεν έχω ύπνο θυμάμαι τα χειρότερα.
    Τα λάθη που έχω κάνει στη ζωή μου
    Τα (πιθανά λάθη) που δεν έχω κάνει και δεν θα μάθω πως θα εξελίσσονταν.
    Το πρόβλημα στο laptop και πως θα μπορούσα να το λύσω.
    Τον τύπο που μου αρέσει τρελά και τι θα μπορούσα να κάνω.
    Την επόμενη ανάρτηση στο blog.
    Τι να πω στην ξινή γειτόνισσα αν μου ξαναμιλήσει.
    Τι να μαγειρέψω αύριο (κλασσικό)
    Γιατί να μην μπορώ να τηλεφωνήσω τώρα στον 'γιατρό' του laptop;
    Πάλι ήπια αργά καφέ γι αυτό δεν μπορώ να κοιμηθώ.
    Ξανά τον τύπο που μου αρέσει.
    Που θα βρω την τροφή του γάτου τώρα που δεν την φέρνει πια ο κτηνίατρος;
    Τι να πω στον τύπο που μου αρέσει όταν τον δω.
    Γιατί δεν έχω στο κομοδίνο χαρτί και στυλό;
    Αν διάβαζα περισσότερες σελίδες απ' το βιβλίο θα μ' έπαιρνε ο ύπνος.
    Και ξανά τον τύπο που μου αρέσει...

    Αντε, ολόκληρη ανάρτηση έγραψα!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι πρέπει να γίνει με εκείνον τον τύπο που σου αρέσει. Πες του 'έχουμε και δουλειές αγόρι μου, πρέπει να κοιμηθούμε κάποτε'.
      --πλυντήριοΤοΕχωΚαιΔουλειεςΑυριο

      Διαγραφή
    2. Καλά κάνεις και το σκέφτεσαι πριν τον ύπνο τι θα πείς σαυτον που σου αρέσει διότι εγώ που δε το κάνω καταλήγω να τους λέω κοιτώντας τους στα μάτια: Σε ποθώ! κι αυτοι να νομίζουν οτι τους κάνω πλάκα και να γελάνε! Τι χαζοί,θεεεε μου!
      --ΣαλιάγκιΤοΤηςΑμεσηςΠροσεγγισηςΧωριςΠρολόγους

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι, τρώω το βράδυ μια σαλάτα που, εκτός των άλλων λαχανικών, περιέχει και τρυφερά φύλλα βαλεριάνας και κοιμάμαι σαν πουλάκι!

    Αλήθεια, τώρα που είπα "πουλάκι", εκείνη Birdy τι κάνει;
    Μαύρη πέτρα έριξε πια στο βλογ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει εδώ και καιρό που λέω ότι πρέπει να εισάγω περισσότερη πρασινάδα στην διατροφή μου. Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια λοιπόν.

      Κάπου θα καραδοκεί η καρδερίνα και θα χτυπήσει όταν ειναι έτοιμη. Μην την φοβάσαι όταν δεν ειναι εκεί. Να φοβηθείς όταν θα επιστρέψει...

      --πλυντήριοΤοΜονοΧαμομηλιΕχειΤοΝτουλαπι

      Διαγραφή
    2. Και το χαμομήλι κατευναστικό είναι!

      Διαγραφή
    3. Μελιστάλακτη Αρτίστα μου,πάλι είσαι μπροστά. Κι οχι τίποτε άλλο αλλα ξέρω οτι δε το προσπαθείς κιολας...Σου βγαίνει απλά φυσικά!
      Η βαλεριάνα η αποξηραμένη ζέχνει και βρωμεί! Μιλάμε για δυσωδία!!!!! Οταν βέβαια καταφερεις να τη βράσεις μυρίζει σαν συνδυασμός γαζίας με βιολέττα αλλα για να φτάσεις στο σημείο βρασμού πρέπει να φοράς τη μάσκα με τα ρουθούνια πιο πριν.
      Σε φρέσκια μορφή ομως,τι έντυπώσεις μας αφήνει; Δε ξέρω!
      --ΣαλιάγκιΤοΔιψασμένοΓιαΓνώσηΚαιΝεεςΓευστικέςΕμπειρίες

      Διαγραφή
    4. Πλυντήριο,ο τρόπος που περιέγραψες την επιστροφή μου θαρρώ πως θα ηταν πιο ολοκληρωμένος και με μια *drop mic* κίνηση. θα το μεθοδευσω!
      --ΣαλιάγκιΤοΤρομακτικό

      Διαγραφή
    5. Καντε κανα τσιγαρο, απο τα μεγαλα και θα κοιμηθειτε ομορφα. Που να τρεχετε τωρα να αγοραζετε χαμομηλια και βαλεριανες;

      Διαγραφή
    6. Καλέ,είχαμε άλλη λύση τελικά: κάναμε μια 4ωρη κληση στο skype κι ισιώσαμε!Νομίζω δηλαδή... Ας μας πει και η άλλη οταν ξυπνήσει τις εντυπώσεις της!
      --ΣαλιάγκιΤοΖυγοσταθμισμένο

      Διαγραφή
    7. Σαλιάγκι, το τσιγάρο μου (από τα απαγορευμένα) since 2005. Κοιμήθηκα 7ωρο συνεχόμενο. Δεν το λες και κακό.
      --πλυντήριοΤοΕκλεισεΤοΜατιΜου

      Διαγραφή
    8. @Σαλιάγκι
      Δεν έχεις παρά να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ και θα διαπιστώσεις ότι δίπλα στα μαρούλια και τα άλλα λαχανικά, διαθέτει έτοιμες κομμένες σαλάτες, σε σακουλάκια.
      Θα επιλέξεις αυτή που γράφει ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ και περιέχει σαλάτα πράσινη, ραντίτσιο και βαλεριάνα!
      Δοκίμασέ την και θα με θυμηθείς.
      Υπέροχος ο συνδυασμός αυτών των λαχανικώνε!

      Διαγραφή