Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Καλοκαίρι...



Μετά απο 3 χρόνια,σήμερα πήγα για μπάνιο. Ενιωσα ξανά την αλμύρα πάνω στο κατάλευκο κορμί μου! Χαρούμενα και ξέγνοιαστα παιχνίδια στο νερό μαζί με παρέα. Η αιώρα να με περιμένει ανάμεσα στα αλμυρίκια για να διαβάσω το βιβλίο μου, πίνοντας μια απολαυστική φραπού!!!

ΚΑΙ ΑΧΙΝΟΙ!!!

Γυρισα έχοντας 2 αγκάθια τους ενθύμιο απο τη πρώτη βουτιά! Αλλα δε φταίει κανας άλλος,εγώ φταίω που πάω και βγαίνω απο το σπίτι ενω ειμαι μια κινούμενη συμφορά! Του χρόνου πάλι!
Ααααα στα διάλα καλοκαίρι!!
--ΣαλιάγκιΤοΑχινοεξοργισμένο

8 σχόλια:

  1. Τα σιχαίνομαι τα καλοκαίρια. Μετρώ τις ημέρες μία-μία μέχρι να τελειώσουν. 21 και σήμερα έμειναν έως την 1η Σεπτεμβρίου!
    Έχω κάνει τρία μπάνια έως τώρα. Στο πρώτο με τσίμπησε μία μύγα, η επονομαζόμενη "Μύγα των στάβλων". Ήρθε και πρήστηκε η γάμπα και διπλασιάστηκε το μέγεθός της. Μου έδωκε ο φαρμακοποιός μια αλοιφή κορτιζονούχα και σε 4 ημέρες άρχισε να υποχωρεί το πρήξιμο. Ενδιαφέρον είχαν οι πληροφορίες που μάζεψα από το διαδίκτυο για την εν λόγω μύγα.
    Σκέφτηκα να κάμω το συμβάν ανάρτηση, αλλά δεν μπορούσα να τραβήξω φωτογραφία τη γάμπα. Από το πολύ πρήξιμο δεν χωρούσε στο πλάνο.
    Παρόλα αυτά δεν το βάζω κάτω και συνεχίζω να πηγαίνω για μπάνιο, όποτε μου δίνεται η ευκαιρία, ευελπιστώντας ότι θα κάνω τουλάχιστον 5 εφέτος!
    Κατά τα λοιπά, αυτή τη στιγμή που σου γράφω, γίνεται λήψη των Windows 10 στα παρασκήνια του υπολογιστή μου! Μέχρι στιγμής έχει έλθει το 42%. Έσω λοιπόν έτοιμη, με φορτισμένο το τηλέφωνο, διότι πιθανόν να τα εγκαταστήσω και ακόμα πιθανότερο να χρειαστώ τηλεφωνική υποστήριξη! Γιατί, δεν μπορεί, όλο και κάποια απορία θα έχω επί του θέματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις...
      Μύγα των στάβλων ακουω! Τι δουλειά ειχε καλέ στη παραλία? Προφανώς ήταν μια τσαντισμένη μύγα που είχε χάσει το δρόμο της,γιαυτό φέρθηκε με αυτό τον τρόπο!
      Μη νομίζεις...έχουν κι αυτές τα θεματά τους!

      Τηλέφωνο φορτισμένο και σε απόσταση ενος χεριού! Όταν κάνεις το απονενοημένο,είμαι έτοιμη να σε τηλεφωνοΥποστηρίξω!!!

      --ΣαλιάγκιΤοΑκόμηΜεΔυοΑγκάθιαΣτηΠατούσα

      Διαγραφή
  2. Οσοι δε θελουν καλοκαιρι να πανε στην Αλασκα! :P

    Μα Σαββοπουλος; Σαββοπουλος; Βαλε εναν Δεληβορια...

    https://www.youtube.com/watch?v=0lbFf--1Irg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και ο Δεληβοριάς! Καλοκαιρινές εικόνες γεμάτες νοσταλγια και αγάπη! Μπλιάααααααααααχ
      Με το μόνο που συμβιβάζομαι είναι αυτό
      https://www.youtube.com/watch?v=st8rbIhbYAA

      --ΣαλιάγκιΤοΜουΤηΔίνειΤοΦετινόΚαλοκαίρι

      Διαγραφή
    2. Ορίστε σάλιαγκα, εγώ τα λέω χρόνια για την Αλάσκα και με κοροιδεύεις. Επίσης θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα όσον αφορά τον τραγουδοποιό! Μα Σαββόπουλος;
      --πλυντήριοΤοΠαλευκοΣτηνΑλασκα

      Διαγραφή
    3. Εεεεεεε ρε το πληρωμα του χρόνου μου μέσα!!! Έχει βαλθει να σε επιβεβαιώνει 10 χρόνια μετά!

      -ΣαλιάγκιΤοΤσαντισμένοΜεΟλοΤοΠλήρωμα

      Διαγραφή
  3. Εισαι τυχερή που δε σε τσιμπησε καμιά τσούχτρα. Κυκλοφορούν πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=MRnGLVkcsXQ
      κακόοοοοο ζελεδάκι!
      Εγω προς το παρον έχω ιστορίες μόνο με βδέεεεεελες,μεταφορικά πάντα!!!!
      Καλως όρισες,IF..ageneia!!!
      Κάτι μου λέει οτι σε ξέρω και 24 Αυγουστου θα τα πίνουμε παρέα Ναυπλιο αλλα μπορεί κάλλιστα να κάνω και λάθος!
      --ΣαλιάγκιΤοΜπερδεμένο

      Διαγραφή