Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Μεταμεσονύκτιες ανησυχίες!!!

Αποφάσισα να μοιράσω βραβεία σήμερα,έτσι μόνη μου κι έτσι απλά.

Το πρώτο βραβείο απονέμεται στον Δημήτρη Κωνσταντούλα,σκηνοθέτη του παρακάτω βίντεο κλίπ
και λέγεται "Βραβείο απόλυτης αναντιστοιχίας εικόνας και στίχου".

      Το τραγούδι παροτρύνει το πιπίνι της εποχής να κάνει κοπάνα απο τα Εγγλέζικα και να πάει μαζί του, μια βόλτα με το δανεικό παπί απο τον Μάκη στη παραλία. Το ρεφρέν μάλιστα το τονίζει κιολας:
  Με παπί δανεικό θα σε πάω μια βόλτα
  σε ένα πάρτυ τρελλό με ατέλειωτα φώτα
  Και μετά τα ποτά με φτιαγμένο κεφάλι
  θα βρεθούμε αγκαλία σε μια εκσταση(μπορεί και έκταση,δε παίρνω κι ορκο) άλλη

  Το βίντεο κλιπ ουσιαστικά αποτελείται απο 3 διαφορετικές ιστορίες:
      Στη μια είναι ο αλητάμπουρας με το πιπινι και χαριεντίζονται.(νορμάλ ως εδω)
      Στην δεύτερη είναι ο αλητάμπουρας και κοιμάται στο κρεβάτι του.(εδώ κάτι αρχίζει να βρωμάει οτι έρχεται κάτι σε παλαβιάρικο)
     Και η τρίτη ιστορία που κάνει και το βιντεο κλιπ να διαφέρει: Τον αλητάμπουρα τον μπαγλαρώνουν κάτι μπάτσοι και του δίνουν το επονομαζόμενο και "ξυλο της αρκούδας". Γιατί τον ξυλοφορτώνουν, αφου το παπί είναι δανεικό,ποτέ κανείς δε μας εξήγησε σε αυτά τα 3 λεπτά που διαρκεί το τραγούδι?! Επική σκηνή μάλιστα είναι στο 0:50, οπου γελάω τόσο πολύ με αυτή τη μπουφλα, που τη πρώτη φορά που την είδα έφτυσα την οθόνη μου απο το γέλιο και την 10η φορά, που εννοειται οτι έπαιξε στο repeat, δάκρυσα.

Βραβείο απόλυτης Ηλιθιότητας λόγω άγνοιας πολιτιστικής κουλτούρας στη κατηγορία ενηλίκων

Πηγαίνουμε μαζί με δυο φίλους σε ένα μαγαζί με αραβικά προίοντα. Παίρνουν αυτοί ο,τι ήταν για να πάρουν κι εγώ κοιτώντας τα ράφια μαγευομαι η ρουφιάνα σα τους ιθαγενείς απο κάτι χρωματιστά και απαστράπτοντα σακουλακια που μου φάνηκαν σαν καραμέλες. Τα αρπάζω που λες και πάω να τα πληρώσω, ο ευγενής ταμίας, μου τα πρόσφερε σαν κέρασμα κι έτσι κι εγω τα άνοιξα μπροστά του για να του δείξω την ευγνωμοσύνη και τη χαρά μου.
Κι εγώ πίστευα οτι είναι απο πλαστελίνη αλλα τελικά ήταν ζαχαρένια.
Βάζω λίγα στο χέρι μου,αρχίζω να τα μασάω και να βγαίνει ενα παράξενο άρωμα που έχω τη βάσιμη υποψία οτι ήταν αυτό το μαυρο που φαίνεται. Εγω να θέλω να ξεράσω λίγο,ο ταμίας να με ρωτάει αν μου αρέσει,εγώ να του λέω..."μμμμμ ενδιαφέρον! διαφορετικό!" χαμογελώντας. Επιβιωσαμε τέλος πάντων!

Και πάμε τώρα στο άλλο σακουλάκι που ήταν και το πιο εντυπωσιακό

Απο μπροστά ήταν έτσι:
φαντάζεσαι κάτι γλυκό και παιχνιδιάρικο
Το γυρνάς απο πίσω και είναι και πάλι κάπως έτσι:
Πίστεψες κι εσύ οτι είναι σοκολάτα ε?????
      Εγώ επειδή είχα δοκιμάσει τα προηγούμενα και είχα φοβηθεί παίρνω ΕΝΑ απο αυτα τα καφετια και τρώω,ο δευτερος της παρέας όμως πήρε το μισό σακουλάκι κι έτσι παρολίγο να πιούμε καφέ στο εφημερεύον τμημα οδοντιατρικής. Διότι οπως τα έχουμε στο στόμα, διαπιστώνουμε και οι δύο οτι φυσικά και δεν ήταν σοκολάτα και το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ δε μασιόταν. Ηταν καφετιές πετρουλες που είχαν μια παραξένη γευση σαν βερνίκι για παπουτσια(ναι έχω δοκιμάσει,υπάρχει πρόβλημα?) μαζί με λιβάνι. Ωχχχ είπαμε τη λάθος λέξη! Έρχεται και καρφώνεται η ιδέα στον εγκεφαλο μας οτι αυτό είναι λιβάνι κι άντε εγω είχα δοκιμάσει μόνο μια πετρουλα,ο αλλος που είχε φάει καμια 10αρια? Αντε τώρα να ψάχνουμε και εφημερευουσα γαστρεντερολογική κλινική. Τελικά φάγαμε κάτι σουβλακια και κρουασάν και αλλάξαμε γευση και κάπως ξεχάσαμε το συμβάν.

   Και γυρνώ σπιτι και γοογλαρω για να δω αν όντως έγλυφα λιβάνι ή οχι και διαβάζω οτι αυτο σου λέει είναι το τσόφλι απο εναν καρπό,τον οποιο αρωματιζουν και τον χρησιμοποιουν σαν τσίχλα με τη διαφορά οτι προφανώς δε το μασούν αλλα απλά το γλύφουν. Και διαβάζω και το αποτελειωτικό σχόλιο "It is one of the most popular psychoactive substances in the world (fourth only after nicotine, alcohol, and caffeine)." και πλέον μπορώ να πώ οτι έχω δοκιμάσει και τη τέταρτη στη κατάταξη ψυχοδραστική ουσία και ευτύχώς σε αυτήν δεν εθίστηκα!

--ΣαλιάγκιΤοΓιαΑκομαΜιαΦοράΠαλαβιάρικο

14 σχόλια:

  1. Αχ τι καλά! Την επόμενη φορά πάρτε με μαζί σας στο μαγαζί με τα αραβικά προϊόντα! Να διαλέξω κι εγώ φαντασμαγορικά σακουλάκια και να κερνάω τα ραμολί που έρχονται τις Κυριακές για μπριτζ και να βλέπω αντιδράσεις! Ωραία θα περάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα θα σας φέρω εγώ,τα υπέρτατα φαντασμαγορικά και εκπληκτικά(κυριολεκτικά) σακουλάκια για να ξεπαστρέψουμε όλα τα ραμολί και μετά να ξεμοναχιάσουμε το pool boy!
      Αφήσθε που έχω προγραμματίσει και επίσκεψη σε κατάστημα με γιαπωνέζικα προιόντα... Να μην έχουν κι αυτοί καμιά ανάλογη λιχουδιά???
      --ΣαλιάγκιΤοΠολυπολιτισμικό

      Διαγραφή
  2. Αυτα τα πρωτα τα ζαχαρενια για μισα mitsubishi μου κανουν! Τωρα το μονο που μενει ειναι κανα υπαιθριο παρτυ στο Τατοι ή στην Παρνηθα να βαρανε τα πριονια και εμεις να δοκιμαζουμε σαν τον τιτανοτεραστιο Τακη που καποτε αραζε μονος και εβλεπε κυκλους. Παλια βεβαια αυτα, γιατι μετα το στρατο γιναμε ολοι κυριλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε Τατόι να πιπιλάμε καρυδότσουφλα??
      Εγω το έχω προτείνει να πάμε Παλήνη για ρεηβ πάρτυ,όταν κάνουμε κάτι αφιερώματα στα 90's αλλα δε με ακολουθούν,Manolo!Πιστευω βέβαια οτι τώρα πο βρήκαμε αυτά τα σακουλάκια,θα το διαπραγματευτώ με άλλα επιχειρήματα.
      --ΣαλιάγκιΠουΒλεπειΚιΑυτόΚύκλους
      ΥΓ.Τι τα mitsubishi,καλέ? Εγω αυτοκίνητα κι aircondition τα είχα αφήσει!

      Διαγραφή
  3. Ζεις επικίνδυνα και για αυτό έχεις τα ρισπεκτ μου.
    Και το βίντεο καλή φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω,bro! Έχω μαθητέυσει πλάι στους καλύτερους,γιαυτό ζω έτσι!
      Επικίνδυνα τα χόμπυ μου δε λέω....αλλα τι να κάνω?να μαζευω τηλεκάρτες? Γαμώ την αδρεναλίνη μου!
      --ΣαλιαγκιΤοΕπικινδυνο!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι πειραματισμοί σου! Ζήλεψα. Θα πάω να βρω κι εγώ αραβικό μαγαζί.

    ΥΓ: Είναι τόσο επικίνδυνο τα λιβάνι αν το καταπιείς; Δεν θα έβγαινε με τον νορμάλ τρόπο από μεσα του; Δεν φαίνονται και τόσο μεγάλα.

    ΥΓ2: Απο χθες ξαναέπιασα την σλάβικη προφορά του 'πειραμα 626'. Ναι σε δελεάζω να μιλήσουμε.

    --πλυντήριοΤζουμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ήταν όντως μικρά και ευτυχώς για μας δε το κατάπιαμε σα κουκουτσι απο καρπούζι. Θα φυλάξω το σακουλάκι για σενα σε περιπτωση που δε το βρεις για να το ζησεις κι εσυ!
      Δεν ειχες προφορα 626...πρεπει να πιεις για να σου ξαναρθει! Μετά απο λίγο νομίζω μάλιστα οτι κόλλησες και τον φγιντζ.
      --ΣαλιάγκιΤοΠονεμενοΑυτηΤηΣτιγμη

      Διαγραφή
  5. Θυμάμαι κάτι μαύρα σουηδικά ζαχαρωτά που μας έφερνε μαζί με μπανάνες και τομπλερόνε ο θείος απ τη Σουηδία και αηδίασα. Όλοι έχουμε άσχημα ζαχαρωμένες μνήμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκόριζα με αλάτι 99%.
      Κάτι μαύρο, λαστιχένιο, αλμυρό και με μια επίγευση γλυκού χαλασμένου κρασιού.

      Ε ρε και να έχεις προσφέρει δωράκι αλμυρή σοκολάτα με γλυκόριζα... ανυπέρβλητο κόμπο, δεν ξέρεις από που να κρυφτείς από το άτομο που την τρώει...

      Διαγραφή
    2. Καλέ συ,κι αυτα που είχα φάει εγώ και βρήκα τη φωτογραφία, λέει οτι είναι ζαχαρωτα γλυκοριζας! Μπα παναθεμά τα!
      Γλυκόριζα,ούτε σε χαρτάκια απο δω και πέρα!

      Διαγραφή
    3. Έχω να καταναλώσω γλυκόριζα χαρτάκι από το 2007. Κόμπο γλυκόριζα- μπλε κρέιβεν... Μιλάμε για άλλο λεβελ θανάτου.

      Διαγραφή
  6. Ήμουν 8 χρονών θυμάμαι οταν ο πατέρας είχε γυρίσει απο ταξίδι στο εξωτερικό και μου έφερε μια σακούλα ζαχαρωτά σαν αυτά
    http://www.food-info.net/images/liquorice2.jpg
    Η μητέρα με απείλησε κλασσικά οτι τα έχει μετρημένα και να μη τα φάω όλα μέσα σε μια μέρα. Χα χα χα! Δε τα έφαγε ποτέ κανείς μας! Τα στείλαμε στο πυρ το εξώτερον ,οριακά μαζί με την φοντανιέρα!

    ΥΓ.Θα τα δεχτώ όλα...αλλα μπανάνες γιατί απο τη σουηδία?
    --ΣαλιάγκιΜεΔιάχυτηΑπορίαΣτοΜάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διότι απαγορευόταν για κάποιο λόγο η εισαγωγή μπανάνας όταν πρωτοβγήκε το ΠΑΣΟΚ...

      Διαγραφή