Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Όταν ο Δίας έχει κέφια (short version)

Και μου το πε το ζώδιο...Η ερωτική σας ζωή αυτή τη βδομάδα παίρνει τα πάνω της! Αλλα δε μου πε οτι θα έκανα ταίρι τον Δια!

Μουσικό χαλί που παίζει κατα την διαρκεια του ανελέητου κυνηγητού του Πατέρα των Θεων μαζί μου:

Ως τώρα έχω καταφέρει να του ξεφύγω 2 φορές,στη τρίτη φορά ή που θα σωθώ για πάντα ή που θα γνωρίσω τον έρωτα μαζί του και μετα θα γίνω κατσικα/γελάδα/πόα.Ανάλογα τα κέφια του!


Και γιαυτήν που μπήκε στο κόπο μετά απο ένα αποτυχημένο -κατα δική της ομολογία- ραντεβού να πληκτρολογήσει στο google για να βρει απάντηση το εξής: "πως ριχνεις εναν αντρα μετα απο ενα αποτυχημενο ραντεβου μαζι του"

Να της απαντήσω
α)με δίκανο [σίγουρο αποτέλεσμα για πάντα]
β)με τρικλοποδιά [έχεις λίγο χρόνο αλλα αν το συνδυασεις και με χτύπημα στο κεφάλι γίνεται και αυτό για πάντα.]
γ)με κουτουλιά
ή δ)με θανατηφόρα ατάκα
Όπως και να χει πάντως: ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! και μη δώ να το ξαναψάχνεις γιατί έχω και τα νευρα μου και δεν ειμαι και πολύ καλά!

11 σχόλια:

  1. Εγω παντως απο Μαρτιο μεχρι Μαιο θα εχω την Αφροδιτη στο ζωδιο μου... ετσι νομιζω ειπε η Αση Μπηλιου στην Ελενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νομίζεις οτι θα την γλυτωσεις απο τον Δια επειδή θα του κουνηθεί μια Αφροδίτη?ε?ε?ε?ε?
      Επίσης,θέλω να σου πώ και χρόνια πολλά!!!να τα χιλιάσετε βρε!(ξέρεις εσυ....)
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
  2. Εμένα πάλι που ούτε ο Δίας δεν με πλησιάζει τι να κάνω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την απάντηση για σένα,mahler:
      i dont need sex,school of engineering fucks me all the time!
      Και νταξει τωρα...δε το λες και τυχη να σε κυνηγάει ο Δίας!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
  3. H αλήθεια είναι πως το πέος που τρώω από την Αρχιτεκτονική μου φτάνει χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω παντως τον μονο Δια που ξερω ειναι εναν λευκο χασκι μιας φιλης μου. Αλλα ειναι "πιλαφας" ο κερατας το βλεμμα του χαζου.

    Υπαρχει και η ομαδα αη-ΔΙΑΣ βεβαια που "φυλαει" τα σαντουτσαδικα της καθε περιοχης, και ψαχνουν για προσφορες σε καφεδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ονομα Δίας για τα χάσκι είναι ότι το λάσι για τα κόλει?
      Και συνεχίζω μετά την απορία:ΈΕΕΕΕΕΕΕΕλα τώρα που μου κάνετε όλοι τους ανήξερους για τον Δία! Λες και μόνο εμένα κυνηγάει!
      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή
  5. Αχ καλέ, εγώ δεν ξέρω... Παντρεμένη γυναίκα είμαι... Τι να ξέρω απ' αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το μπαρδόν,φίλτατη,δε ήταν στις προθέσεις μου να σας σοκάρω παντρεμένη γυναίκα! Απλα να σας προειδοποιήσω ήθελα γιατί ο Δίας δεν έχει ηθικούς φραγμούς κι αν σε βάλει στο μάτι δε γλυτώνεις μήτε αν εισαι λευτερη μήτε και παντρεμένη. Είναι πολύ αδίστακτος ο αλήτης!

      --Σαλιάγκι

      Διαγραφή