Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Τι έγινε ρε παιδιά?

Είχαμε μαζευτεί όλοι στη πλατεία! Μουσικές έπαιζαν απο τα μεγάφωνα. Εγώ να κάνω τρελλό κέφι μαζί με το μικρό ζωάκι και να διαφωνούμε με την playlist! Εγώ θα το ξεκινουσα με παπακωνσταντινου και μαχαιρίτσα κατα τις 7,στις 9 είναι που θα έκανα την αλλαγή χρησιμοποιώντας τα "Μαλαματένια λόγια" 


και μετα θα το γυρνούσα σε Ξυλούρη και Μπιθικώτση για τρελλό κέφι μέχρι τις 12! Το μικρο ζωάκι να διαφωνεί και να θέλει να εστιάσουμε σε ριζίτικα! Και εκεί που είμαι έτοιμη να φέρω τον σκληρό δίσκο μου απο το σπίτι και να γίνω ο DJ ,η μουσική σταματα και μια φωνη απο το μεγάφωνο ακουγεται να λέει:

"Ο Μανώλης Γλέζος και ο Μίκης Θεοδωράκης δεχτηκαν επιθεση με χημικα στο συνταγμα!"


Οιμέέέέέέέέέέέέέέέέέέ!!! Τι μαντάτα ήταν αυτα!!!!Και είναι και του '25 ο Μικης,δεν έχει περιθώρια! Η φωνή όμως δε σταμάτησε εκει,συνέχισε κιολας:

"Ο Μανώλης Γλέζος παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα!!"

 Στρέφομαι στους φίλους μου και δειχνοντας τους με το δαχτυλό μου,φωνάζω:
  ΕΣΕΙΣ τον φάγατε τον Μίκη!!!
 Ω ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!Δεν είναι αλήθεια!!!Ποιος ξέρει τι θα παθε και ο άλλος!!! Τον ματιάσατε!!!!Λυσσάξατε να λέτε οτι θα τον πατήσει θωρακισμένη μερσεντες!!!! ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ θεεεεεεεε μου!!!!Τι συμφορά είναι τούτη!!
      Η φωνή απο το μεγάφωνο σταμάτησε και ξαναρχισε η μουσική,συγκεκριμένα έπαιζε το "οταν σφίγγουν το χέρι"!Όλα τον θύμιζαν!!!
Τελικά μετα απο ώρα μαθαίνουμε οτι είναι μια χαρά οι άνθρωποι! Αντέχουν ρε!
Αλλά κόντεψα να μεινω εκει κατάχαμα στο δρόμο μέχρι να μαθω οτι όχι μονο επέζησαν αλλα μπήκαν και στη βουλή!

Γυρνώντας σπίτι διαβάζω το παρακάτω: 


Ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Γλέζος μπήκαν στη Βουλή και παρακολουθούν τη συνεδρίαση από τα έδρανα των επισήμων. Ο Μίκης δήλωσε «Ήθελα να τους βλέπω στα μάτια» .Όμως και ο Ευ.Βενιζέλος έσπευσε να τους καλοσωρίσει στην αίθουσα, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά «στην αίθουσα μπήκαν δύο ιστορικά μνημεία του Έθνους»

Τους είπε μνημεία ή μου φάνηκε???(Αυτο μου θύμισε την πεθερά της αδελφής μου που στο τραπέζι του αρραβώνα σηκώνει το ποτήρι προς το μέρος της 89χρονης γιαγιάς μου και της ευχεται "Καλή ψυχή"!) Μα να τους πει ιστορικά μνημεία μες τα μούτρα τους;!Πες ήρθαν "δυο ιστορικές φυσιογνωμίες του έθνους!" ή έστω πες "δυο φίλοι ήρθαν αποψε απο τα παλιά" αλλα όχι να τους πεις και μουσεία!


ΥΓ. Το ακουσαμε και αυτο χθες:
Και έχουμε και 13 Φλεβάρη! Έχει Φλεβαρισει!

14 σχόλια:

  1. Και μη χειρότερα να λες!!!
    Δεν το άκουσα αυτό...και υποτίθεται ο Μπένι ξέρει και Ελληνικά....
    Οχι σαν τον άλλον.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τρομάζεις με το και μη χειρότερα!
      Αλλα είναι γνωστό οτι :τα πράγματα ποτε δεν είναι τοσο χάλια όσο φαίνονται...ειναι πολυ χειρότερα!οποτε θα το δεχτώ!
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
  2. Σαλιάγκι μουσικά τουλάχιστον έπρεπε να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Η βραδιά ήθελε κλιμακωτή διασκέδαση όπως ακριβώς την περιγράφεις.

    Ο Μίκης δήλωσε «Ήθελα να τους βλέπω στα μάτια»
    Μα τι ρομαντικό αγόρι!

    χαχαχα δεν μπορεί να τους είπε μνημεία, κάποιο λάθος θα έγινε, δεν παίζει!

    Πάρε και μια τελευταία μου ανακάλυψη

    http://www.youtube.com/watch?v=lLamxHngsvk

    Το γουστάρω γιατί θα μπορούσε να είναι και λάτιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ρομαντική ψυχή ο Μίκης,αυτο να λέγεται!!! Οσο για το μνημείο,καλε δε το βγαλα απο το μυαλό μου!Αλήθεια το πε,μπες και στο site του βενιζελου να σιγουρευτεις!

      Παιδι μου,ειναι γνωστό οτι είμαι εγγυηση στη διασκέδαση,το ξέρουν οι γειτονες μου χρόνια τώρα! Οσο για το τραγουδι,θα σου πω την αλήθεια μου:το θέλω και ένα ηλεκτρικό αρμόνιο να ακουγεται π.χ www.youtube.com/watch?v=kpORAdeqgmg που τη χορευεις μαυτο και μια σαλσα αμα λάχει! Έχεις καταλάβει το πνεύμα μου πιστευω!
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
  3. τουλάχιστον γελάσαμε με την ατάκα του χοντρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σκέψου να είσαι 90 χρονών και να σε λένε μνημείο...Νταξει πια! δεν είμαι και η ακρόπολη!
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
  4. στην επόμενη διαδήλωση πρέπει να αναλάβεις την μουσική επιμέλεια..τελεία και παύλα!
    καλά ο βενιζέλος είναι ότι του φανεί του λολοστεφανή!!!
    καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστευω οτι πρεπει να αναλάβω τη μουσική επιμέλεια αλλα ειναι που είμαι και κότα και φοβάμαι μη φάω ξύλο! Αλλιώς θα τους έδιωχνα όλους τους άχρηστους απο τα decks της διαδηλωσης,να κάνουμε και λίγο κέφι βρε αδελφέ!!
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
  5. Μπορεί να μην το ειπε κατα λάθος.Anyway για τον miki δεν έχω καλή γνώμη γιατί ξέρω κάποια πράγματα απο πρώτο χέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσε και θα μου αρεσει πάντα η μουσική του Θεοδωράκη και για του λόγου μου το αληθές ρώτα και τον απο δίπλα γειτονά μου! Τρελλό κέφι έκανε και αυτος μια εποχή με τη Μαργαρίτα τη Μαργαρω!
      --Σαλιαγκι

      Διαγραφή
  6. Ο Μίκης θα ψοφήσει και τον Μητσοτάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα ... μνημεία??!!! τι να πω??
    Δεν έχω και ίντερνετ να ξεστραβώνομαι δηλαδής... Καλά.. το σχόλιο-κόλαφος από τη γλυκήήήτατη συμπεθέρα δεν το σχολιάζω. Πως δεν της πήρε και διαστάσεις τις γυναίκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. *της (είναι που μ'έχει μεθύσει το άρωμα το παππούδιου στο διπλανό σταρμπακσοτράπεζο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή