Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Θέμα έκθεσης: Τι κάνατε φέτος το καλοκαίρι;

        Όπως καταλάβαμε όλοι,σου στρώνω ατάκα τώρα για να μου κάνεις το αστείο:
                                  "Ξέρω τι έκανες πέρσι το καλοκαίρι,όμως"
 και να το γυρισεις σε ταινία τρόμου (που μεταξύ μας το περσινό καλοκαίρι ήταν λίγο απο ταινία τρόμου αυτα που ζήσαμε με το πλυντήριο μέσα σε 48 ώρες. Ενδεικτικά εξολοθρεύσαμε καμποσα ποντίκια και κατσαρίδες(οικόσιτα ,όχι αλανιάρικα),στραμπούληξε-ράγισε το πόδι της,πήγε να χάσει μια πτήση για Αγγλία και βολοδερνε στα αεροδρόμια με καροτσάκι και νεύρα και κάτι άλλα ψιλά...) Αλλα ας μη μιλάμε άλλο για τα παλιά,διοτι την επένδυση στη ταλαιπώρια τη κάναμε και φέτος.

Καλοκαίρι 2017(χωρις το πλυντήριο.)
(Δε τσακωθήκαμε καλέ,φάε τη γλώσσα σου! Απλα δε πήρε άδεια! Μπα σε καλό σας!)

      1)    Γνώρισα απο κοντά όλα τα έργα πνοής για τον τόπο!
Διέσχισα όλη την Ιόνια οδό απο την αρχή μέχρι το τέλος της και λίγο απο Εγνατία.
Πέρασα απο την γέφυρα στο Ρίο, απο την υποθαλάσσια σύραγγα στο Άκτιο και απο την πλωτή γέφυρα της Λευκάδας.
 Γνώρισα άλλα 2 απο τα Επτάνησα (Λευκάδα,Κεφαλλονιά) και πλέον μου έχουν μείνει άλλα δυο (Παξοί, Ιθάκη) να επισκεφτώ ωστε να μπορώ να καμώνομαι στις συζητήσεις οτι έχω οργώσει το Ιόνιο!!! Αν και μεταξύ μας ,μπορώ να το λέω απο τώρα αφου εδω και χρόνια είμαι της άποψης: Ποτέ μην αφήνεις την αλήθεια να σκοτώσει μια υπέροχη ιστορία!!

    2)     Έκανα περι τα 1.400 χλμ και πέρασα περι τις 25 ώρες μέσα σε ένα αυτοκίνητο διοτι είμαι άνθρωπος που δεν αφήνω τίποτε στη τύχη του και γιαυτό έπρεπε να αναζητήσω προσωπικά τις πηγές που δίνουν "Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «Βίκος» που εμφιαλώνεται κατευθείαν στην ομώνυμη πηγή, στα παρθένα και προστατευόμενα Ζαγοροχώρια."

   3)     Πήγα στο πόρτο κατσίκι κι επειδή είχε 15 ευρώ η ξαπλώστρα και η ομπρέλα,κατέληξα να δίνω τσιγάρα στον λουκουματζή της παραλίας για να με αφήνει να κάθομαι κάτω απο την ομπρέλα που είχε για τους λουκουμάδες!

  4)      Ταξίδεψα με το παρακάτω εισιτήριο:
Ναι,καλά βλέπεις! Ήμουν η στρουμφίτα! (Είναι τρελλοι αυτοι οι κεφαλλονίτες σου λέω!)

  5)    Πήρα απο τα Γιάννενα αυτό το τρομακτικό πλάσμα που αν του βάλεις νεράκι κελαηδάει σα πουλάκι και κάπως έτσι σπάω τα νεύρα των γύρω μου.(μέχρι να το βαρεθώ είναι,μετά θα ησυχάσω μάλλον!)

Update: Ένα μικρό δείγμα του πως σπάω τα νευρα των γύρω μου: Εκνευριστικό ηχητικό απόσπασμα

6)Άσχετο:
Με τι πλένω τα ρούχα, Παναγία μου;;;;; Αυτα τα ylang ylang είναι κι αυτά τροπικά λουλούδια ή είναι τιποτε άλλο που εξαπλώνεται; Άσε που έχω έναν διχασμό και στο πω να τα προφέρω,διότι δε γνωρίζω αν ακούγεται το y ή οχι. Είναι λανγκ λανγκ ή γλανγκ γλάνγκ;;

--ΣαλιάγκιΤοΤροπικάΜαυρισμένο(ΑλήθειαΛέωΜετάΑποΚαμιά10αριαΧρόνιαΒλέπωΣημάδιΑποΤοΜαγιώ)

ΥΓ. Τα ταξίδια του γκιούλιβερ τα έκανα μέσα σε 6 μέρες.Γιαυτό και κάπου εδώ θέλω να πω: Φιλέα Φογκ είσαι γατάκι,εγω σε 80 μέρες θα είχα κάνει τον γύρο τουλάχιστον 3 φορές!

9 σχόλια:

  1. Αααααααα! Πέρασες εκπληκτικά!
    Και του χρόνου εύχομαι περισσότερα χιλιόμετρα!

    Εγώ εφέτος το καλοκαίρι, έκανα 4 (τέσσερα) θαλάσσια μπάνια!
    Πήγα και μια φορά στο Ναύπλιο, που τραγουδούσε ο Λουδοβίκος των Ανωγείων.
    Κι ένα βράδυ έφαγα πατάτες τηγανητές.
    Επίσης έφαγα και αρκετά κιλά παγωτό, καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ευτυχώς κιλά δεν πήρα.
    Να σημειωθεί ότι περίμενα να κατέβεις με τους γονείς του πλυντηρίου, όπως μου είχες πει τηλεφωνικώς, αλλά δεν...

    Και για πες, πώς ήταν οι πηγές;
    Όχι, το ρωτάω διότι κι εμείς Βίκο πίνουμε...
    Να συνεχίσουμε ή να το γυρίσουμε στο Εβιάν;

    Η μινιατούρα-πουλί που πήρες, είναι πολύ ωραία στον βαθμό που τσακίζει τα νεύρα των γύρω σου!
    Άλλωστε ως Μπέρντυ που είσαι, δικαιούσαι ένα τέτοιο πουλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ανέβασα ενδεικτικό διάλογο μεταξύ angry birds στο Update επάνω!!! Να χαμηλώσεις την ένταση πριν το πατήσεις!
      Εγω πιστεύω πως δεν ηταν 4 τα μπάνια σου...Με το τρόπο που θυμάμαι να τα μετρούσες,τα υπολογίζω γυρω στα 15!
      Μου αρέσει όμως που μετράς τηγανιτές πατάτες. Κι εγώ μετά την χολή τις μετρώ. Για αυτόν τον μήνα έφαγα 3 φορές!!!
      Κατέβηκε μόνο η πλυντηροοικογένεια Ναυπλιο ,χωρίς εμένα!
      Το Εβιάν ούτε να το μυρίσω δε καταδέχομαι!Το Εχω μόνο για να ψεκάζω τις κατσαρίδες!Εγώ για χρόνια έπινα μόνο Σαμαριά που έχει πάρει και διεθνές βραβείο στο Κολοράντο. Πλέον όμως εχει μπει στη καρδιά μου κι ο Βίκος! Θες επειδή βούτηξα τα ποδαράκια μου μέσα στις μικρές πισίνες,aka κολυμπήθρες , που σχημάτιζαν οι πηγές;; Θες επειδή αυτές οι πηγές έχουν ποτίσει λεβέντες,σα τα κυπαρισσια ψηλους;;Δε ξέρω...Τίποτε πια δεν έιναι οπως παλιά ομως!

      --ΣαλιάγκιΤοΜαυρισμένο(ΘαΤοΛέωΜέχριΝαΒαρεθώΝαΜεΑκούω!!!)

      Διαγραφή
    2. Όχι, τέσσερα ήταν. Μια βουτιά σε κάθε επίσκεψη στη θάλασσα. Άρα τέσσερα. Κλάψ...

      Καλά είναι απίστευτα ωραίος ο ήχος του πουλιού!
      Τώρα που το έβαλα να το ακούσω, ξύπνησε ο παπαγάλος και άρχισε να κελαηδάει κι αυτός. Πάρτι πουλιώνε μέσα στα μαύρα τα μεσάνυχτα!
      Μαυρισμένο σαλιάγκι, θα τον βάζω συχνά τον ήχο στον παπαγάλο!
      Χαμός θα γίνεται από τα κελαηδίσματα στη γειτονιά!

      Διαγραφή
    3. Αααααα με συγκλονίζεις!! Κι επειδή είσαι εσύ,θα σου κάνω μια μικρή αποκάλυψη: Φέτος το καλοκαίρι μπήκα και σε στουντιο ηχογράφησης και τραγούδησα!! Κι αποτι βλέπω, το κοινό μου όλο και μεγαλώνει!!! Τωρα επεκτάθηκα και στα πτηνά!
      (Αν άφηνα την αλήθεια να σκοτώσει τη παραπάνω ιστορία,θα έλεγα οτι απλά είχα πάει για καφέ στο στουντιο σε κάτι φίλους που ηχογραφούσαν κι επειδή τους έλειπε μια 4η γυναικεία φωνή για το χορωδιακό μέρος έβαλαν εμένα. Προτιμώ να λέω ,ομως,την εκδοχή που με θέλει ανερχόμενο αστέρι του χιπ χοπ!)
      --ΣαλιάγκιΤοΗλιοκαμμένο

      Διαγραφή
    4. Δεν εκπλήσσομαι.
      Το είχα αντιληφθεί ότι εκτός από μαυρισμένη, είσαι και πολυτάλαντη!
      Όταν κυκλοφορήσει το προσωπικό σου άλμπουμ, να μου πεις να πάω να το αγοράσω.

      Διαγραφή
  2. Εμένα γιατί δεν μου είχες πει για το 3, ε; ε; ε;
    Αυτό το πτηνό το λατρεύω έχω να δηλώσω. Περιμένω με ανυπομονησία να το χρησιμοποιήσω στην πράξη!!!
    --πλυντήριοΤοΠοθουσαΧρόνιαΝαΣφυριξωΜεΑυτηΤηνΑηδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε στο είπα γιατι μάλλον είχα εστιάσει στο πως τσακωθήκαμε όλοι απ'τη παρέα μετά την επίσκεψη στο πόρτο κατσίκι.
      Κόντεψα να βγω στο κλαρί,καλέ,για μια θέση στη σκιά! Αστα! 3 τσιγάρα, μια πρέζα θηλυκότητας και λίγη απώλεια αξιοπρέπειας μας στοίχισε αυτό το μπάνιο!
      --ΣαλιάγκιΤοΔεΔίνω15ΕυρώΓιαΜιαΞαπλώστρα

      Διαγραφή
  3. Εγω παντως απο φετος προγραμματιζω το επομενο καλοκαιρι που ΣΤΑΝΤΑΡ θα ειναι στα επτανησα με βαση τη Λευκαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανώλο,δε τα είπα επάνω αλλα θα τα πω εδω. Μη πας Λευκάδα έχει πάρα πολυ κακό τσί. Είμαι βέβαιη οτι θα ταράξει την αύρα σου!
      Για να σου δώσω να καταλάβεις εμεις με το που πατήσαμε Λευκάδα τσακωθήκαμε όλοι αναμετάξυ μας και με το που μπήκαμε στο καραβι για κεφαλλονιά στο Νυδρί τα ξαναβρήκαμε! Μη το κάνεις αυτό Μανώλο σε λέω! Ή αν το κάνεις ,φρόντισε να είναι με αντιπαθητικούς τυπους που τους είχες άχτι έτσι κι αλλιώς! Δε μπορούμε να ρισκάρουμε να χαλάσουμε φιλίες χρόνων για ένα πόρτο κατσίκι κι εναν Αγιο Νικήτα!
      --ΣαλιάγκιΤοΑκουωΛευκάδαΚιΑνατριχιάζωΑποΤρόμο

      Διαγραφή